La Guàrdia Urbana desmantella un pícnic il·legal al voltant del camp de futbol Vidal i Barraquer i sanciona més de 50 persones per incomplir les mesures sanitàries

12/04/2021 ::

Durant el cap de setmana es va intervenir també en tres festes il·legals a pisos i en un bar situat al barri de Bufalà

La Guàrdia Urbana de Badalona va desmantellar aquest dissabte un pícnic il·legal que s’estava fent al voltant del camp de futbol Vidal i Barraquer, situat al barri de Llefià. Durant l’actuació, els agents van aixecar acta a més de 50 persones per incompliment de les mesures sanitàries establertes per fer front a la pandèmia de la Covid-19.

Durant el cap de setmana els agents del cos de seguretat municipal van haver d’actuar diversos cops més per acabar amb activitats que incomplien les mesures sanitàries. Concretament, el dissabte a la nit es van desmantellar tres festes il·legals en pisos i una altra que s’estava fent a un bar del barri de Bufalà. En aquests casos, els propietaris dels pisos i del local van ser denunciats.

L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, ha mostrat el seu desencís per “l’actitud d’alguns ciutadans en un context sanitari tan dur i que requereix la col·laboració de tothom per superar-lo”. Garcia Albiol ha assegurat que “continuarem treballant per acabar amb totes les actituds incíviques i irresponsables que posen en perill la seguretat i la salut de tots els veïns i veïnes de Badalona”

Badalona, 12 d’abril de 2021