La Guàrdia Urbana denuncia 18 persones a la plaça Ciutat Romana per beure al carrer i no respectar les mesures sanitàries

19/04/2021 ::

Els fets es van produir aquest dissabte al vespre

La Guàrdia Urbana de Badalona va intervenir aquest dissabte a la tarda per acabar amb una reunió que s’estava produint a la plaça Ciutat Romana del barri de Dalt de la Vila on 18 persones estaven bevent alcohol i no estaven respectant les mesures sanitàries per fer front a la Covid-19. En aquesta actuació es van aixecar 18 actes per incomplir les mesures sanitàries i 18 actes per incompliment de l’ordenança de civisme.

L’alcalde Xavier Garcia Albiol ha lamentat que “setmanalment s’hagin de fer aquesta mena d’actuacions per evitar que alguns veïns posin en perill la salut de tota la ciutadania”. En aquest sentit, l’alcalde ha assegurat que “seguirem treballant a tots els barris de la ciutat per acabar amb aquest tipus d’actituds i situacions”.

Badalona, 19 d’abril de 2021