Aquest any les diferents curses mini, mitjana i gran, així com una cursa inclusiva, es complementen amb activitats de lleure i una gran festa final al passeig Marítim
Dissabte 18 de juny a partir de les 19 hores es celebrarà la 42a Cursa Popular Ciutat de Badalona – La Cursa del Dimoni! que accentua el seu caràcter familiar amb una cursa mini i inclusiva, una cursa mitjana i una gran de 10 quilòmetres de recorregut. A banda de la novetat de l’horari de tarda, en finalitzar les curses s’han programat diferents activitats esportives i de lleure familiar, a partir de les 20 hores i un final de festa musical que tindrà lloc al passeig Marítim, a tocar de la platja dels Pescadors, a partir de les 22 hores.
La Cursa del Dimoni! ha previst per a aquesta 42 edició diferents circuits perquè afavorir la participació de tothom:
– La cursa mini, d’1,7 km, per a nens i nenes fins a 10 anys, amb sortida a les 19 hores.
– La cursa inclusiva, de 30-50-100 metres, pensada per a persones amb diversitat funcional o amb capacitats reduïdes, tant físiques com psíquiques, amb sortida a les 19 hores.
– La cursa gran, de 10 km, per a majors de 15 anys, amb sortida a les 20 hores.
– La cursa mitjana, de 5 km, destinada al jovent d’11 a 14 anys i adults, amb sortida a les 20.15 hores.
Totes les curses tindran sortida i arribada al passeig de la Rambla, a tocar al monument a Roca i Pi. Les persones amb mobilitat reduïda, podran inscriure’s a qualsevol dels recorreguts, i podran anar acompanyats de persones que els donaran el suport necessari. En aquest sentit, cal destacar la col·laboració de diverses entitats com Som Prematurs o Deixem de Ser Invisibles.
3.000 participants
L’alcalde de Badalona, Rubén Guijarro, ha assenyalat durant la presentació aquest matí de La Cursa del Dimoni! que: “amb el nou horari de tarda, amb els circuits inclusius i la implicació de les entitats socials i esportives, així com amb totes les activitats complementàries programades, estem segurs que la Cursa més tradicional de Badalona serà un èxit i arribarem a la fita dels 3.000 participants”.
El preu de les inscripcions per als circuits mini i mitjà és de 2 euros. Per al circuit gran, la inscripció és de 5 euros. Pròximament s’obriran les inscripcions que es podran fer a través de la web municipal www.badalona.cat.
Badalona, 23 de maig de 2022
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.