Els fans de l’Edu podran trobar-se en aquest espai situat al polígon de Can Ribó des de les 21 hores fins que finalitzi el programa
La Carpa Titus, amb el suport de l’Ajuntament de Badalona, obrirà demà divendres 10 de juny les seves portes per totes aquelles persones que vulguin veure i donar suport al jove badaloní Edu Esteve en la primera gala per ser finalista del programa Eufòria de TV3.
Les seguidores i els seguidors podran seguir la primera gala semifinal d’aquest concurs de TV3 que començarà a partir de les 22 hores i fer sentir el seu suport i votar per a fer possible que l’Edu sigui un dels artistes finalistes. Es podrà accedir gratuïtament a la Carpa Titus, situada al polígon de Can Ribó, des de les 21 hores, una hora abans que comenci el programa, i s’hi podrà estar fins que finalitzi la gala d’aquest concurs musical que ha assolit unes destacades audiències.
Badalona, 9 de juny de 2022
twitter @AjBadalona
El temps
L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica
Utilitzem galetes al nostre lloc web per oferir-vos l’experiència més rellevant recordant les vostres preferències i repetint visites. En fer clic a "Accepta", accepteu l'ús de TOTES les galetes. Llegeix més
Aquest lloc web utilitza galetes per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D’aquestes galetes, les galetes que es classifiquen com a necessàries s’emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes s’emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l’opció de desactivar aquestes galetes. Però desactivar algunes d’aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.