Altres idiomes

Català Castellano English
Ajuntament de Badalona

El Servei d’Impuls Municipal de Promoció de l’Ocupació de l’Ajuntament de Badalona posa en marxa nous cursos per a persones emprenedores i empresàries

07/07/2020 ::        

Les formacions començaran aquest mes de juliol i s’aniran realitzant fins a finals del mes de novembre

El Servei d’Impuls Municipal de Promoció de l’Ocupació de Badalona (IMPO) inicia aquest mes de juliol un seguit de cursos adreçats a les persones emprenedores i empresaris amb la voluntat de millorar la competitivitats dels seus negocis.

La primera de les formacions, que té com a títol Coneix els requisits legals i fiscals de la venda online, es farà dimarts 21 de juliol, dimecres dia 22 i dijous 23, de 10 a 12 hores, de forma telemàtica. En aquesta primera formació es parlarà del comerç electrònic que a causa de la crisi generada per la Covid 19 ha fet que hagi esdevingut una peça clau en el desenvolupament i sostenibilitat econòmica de molts negocis. El curs servirà per conèixer els aspectes legals i fiscals a tenir en compte per començar la venda i/o prestació de serveis online.

A part d’aquesta primera formació, que es farà online, la resta de cursos es faran a la seu de l’IMPO ubicada a la masia de Can Boscà (carrer de la Nova Cançó 1), o al Badalona Centre Internacional de Negocis (carrer de Marcus Porcius, 1, al polígon Les Guixeres).

Aquests són les restes dels cursos que s’oferiran:

Fer un estudi de mercat amb pocs recursos és possible!

Dates: 29 de setembre i 6 d’octubre

Horari: 9.30 a 13.30 hores (8 hores en total)

Consultor/a: Amanda Figueras

Lloc: IMPO (Badalona)

Aprendre d’una manera pràctica com realitzar un estudi de mercat amb l’objectiu d’identificar el consumidor potencial i definir l’aspecte diferencial del producte o servei.

Big Data per a emprendre. No et perdis cap oportunitat de negoci amb eines gratuïtes

Dates: 5 i 7 d´octubre

Horari: 9.30 a 13.30 hores (8 hores en total)

Consultor/a: Xavier Gallardo (Novatec Advisors)

Lloc: IMPO (Badalona)

Aprofitar les oportunitats que apareixen en l’entorn competitiu, així com a reaccionar de manera anticipada als competidors. Aprendre l´ús de programari lliure per capturar i monitoritzar aquesta informació.

La tercera edat: un nou mercat en expansió

Dates: 8 d´octubre

Horari: 9.30 a 13.30 hores (4h)

Consultor/a: Xavier Tovar (Society and Neurobusiness Experience)

Lloc: BCIN (Badalona)

Introduir els nous models assistencials centrats en la persona i potenciar idees de negoci que giren al voltant de donar servei a persones grans.

Receptes per a gestionar amb èxit les finances de l´empresa

Dates: 27 i 29 d’octubre

Horari: 9.30 a 13.30 hores + 1 hora mentoria personalitzada

Consultor/a: Núria Soriano i Miquel Sacristán (NSM Consultors d’Empresa)

Lloc: IMPO (Badalona)

Es treballaran les principals receptes que s’ha de saber cuinar per optimitzar la gestió financera de l’empresa, optimitzar les pròpies finances i incrementar els resultats de negoci.

Comptabilitat per no comptables: Aprèn les línies bàsiques

Dates: 10 i 11 de novembre

Horari: 9.30 a 13.30 hores (8 hores en total)

Consultor/a: Júlia Moncunill i Silvia Revelles (Millenium BCN-VAL, SL)

Lloc: IMPO (Badalona)

L’objectiu és assolir un nivell que permeti el coneixement de les bases de la comptabilitat i de les tècniques principals per treballar en una comptabilitat simple del propi negoci.

Neuro-màrqueting aplicat a les vendes

Dates: 17 de novembre

Horari: De 9 a 13 hores (4 hores)

Consultor/a: Eduard Giménez (Millenium BCN-VAL, SL)

Lloc: BCIN (Badalona)

Introduir les aplicacions més senzilles del neuromàrqueting en el món de les vendes, per tal que les persones assistents puguin agafar idees i obtenir resultats de negoci.

Negocis locals: Com atraure clients de proximitat per Internet

Dates: 25 de novembre

Horari: 9.30 a 13.30h (4 hores)

Consultor/a: Jordi Argelich (Compa TIC, SL)

Lloc: IMPO (Badalona)

L’objectiu d’aquesta sessió és dotar a les empreses, botigues i negocis locals d’eines per atraure als seus potencials clients mitjançant Internet amb una estratègia social, local i mòbil.

L'assistència a tots els cursos és gratuïta tot i que s’ha de fer amb inscripció prèvia, ja que les places són limitades. La inscripció es pot tramitar amb la Unitat de Foment Empresarial al telèfon o bé enviant un correu a sae@badalona.cat.

Totes les accions de formació estan organitzades per la Unitat de Foment Empresarial conjuntament amb Reactivació Badalona, SA, en col·laboració amb els Ajuntaments de Santa Coloma de Gramenet (Grameimpuls) i de Sant Adrià del Besòs, amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Per més informació i inscripcions podeu adreçar-vos a la Unitat de Foment Empresarial: sae@badalona.cat o al telèfon 683 393 596.

Badalona, 7 de juliol de 2020

twitter @AjBadalona

El temps

L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica

Prei administració oberta 2017

Premi administració oberta 2017

Altres webs municipals