El servei de Registre General i el del tràmit de gestió del volant d’empadronament de l’Ajuntament de Badalona reprenen l’atenció ciutadana presencial

22/06/2020 ::

Les gestions es podran fer a partir de demà dimarts 23 de juny de 9 a 14 hores

El servei de Registre General de l’Ajuntament de Badalona i el del tràmit de gestió del volant d’empadronament individual, històric i de convivència, tornarà a atendre a la ciutadania, des d’aquest dimarts 23 de juny, de 9 a 14 hores, de forma presencial en trobar-se Badalona, com la resta de Catalunya, en l’anomenada “etapa de represa” després de l’alerta sanitària ocasionada per la Covid-19. Les gestions es fan a la planta baixa de l’edifici municipal El Viver ubicat a la plaça de l’Assemblea de Catalunya, 9-12, sense necessitat de demanar cita prèvia.

L’obertura del servei es farà respectant totes les mesures de protecció, com l’aforament controlat, a fi de garantir la seguretat de la ciutadania i del personal informador. És per això que es fan una sèrie de recomanacions:

– Portar mascareta per accedir a l’interior de l’oficina.

– Només hi podrà haver una persona en cada punt d’informació.

– Només es podrà venir acompanyat en cas de necessitar assistència.

Badalona, 22 de juny de 2020