El Museu de Badalona acull la presentació del llibre ‘Badalona sobre rodes’

25/03/2021 ::

La publicació recull 170 imatges del fons de l’Arxiu d’Imatges del Museu de Badalona acompanyades de textos de Margarida Abras i Maria Dolors Nieto

Aquest dijous 25 de març a les 19 hores, el Museu de Badalona acull la presentació del llibre Badalona sobre rodes en el marc del programa d’activitats de la mostra que, amb el mateix títol, es va inaugurar al Museu el passat 18 de febrer. La publicació, que forma part de la col·lecció Catalunya Desapareguda de l’Editorial Efadós, recull 170 imatges del fons de l’Arxiu d’Imatges del Museu de Badalona que van acompanyades de textos de Margarida Abras i Maria Dolors Nieto.

Aprofitant aquesta presentació, el Museu renova l’exposició tot incorporant-hi nou material fotogràfic que permet continuar descobrint la riquesa gràfica del fons i conèixer la història dels transports i de la transformació urbana que ha viscut la ciutat des de finals del segle XIX. L’exposició es podrà visitar fins al 25 d’abril. A més, les instantànies de la mostra estan disponibles per al públic i es pot reservar una còpia a la recepció del Museu.

D’altra banda, per atreure grans i petits, el Museu ha organitzat un concurs fotogràfic per a les vacances escolars de Setmana Santa amb el nom Rodant per Badalona. El Museu convida a participar d’un nou repte que us portarà a recórrer la ciutat tot descobrint com han evolucionat els mitjans de transport, però també com han canviat els carrers de Badalona. El concurs permet optar al premi d’un menú de cap de setmana en un restaurant de Badalona.

Badalona, 24 de març de 2021