La mostra es farà al Centre Comercial Màgic Badalona del 19 de maig al 19 de juny
Aquest dijous, 19 de maig, a les 18 hores, s'inaugura al Centre Comercial Màgic Badalona l’exposició “La cuina del bon tracte”. Es tracta d’una mostra de 180 cartells de receptes pel bon tracte realitzada per nenes i nens dels centres que formen part del Consell dels Infants de Badalona (CIB).
Aquest curs les nenes i els nens dels quaranta centres que formen part del CIB van acordar treballar especialment el tema del bon tracte. En aquest sentit van treballar amb els seus mestres i educadors/es sobre diferents situacions vinculades amb experiències de bon tracte, amb el suport d'una guia de recursos didàctics elaborada especialment.
A partir d’una idea de la secretaria tècnica de la Taula d’Infància i Adolescència de Badalona (TIAB), els infants van pensar primer en el significat que té rebre o donar un bon tracte i, després, en els ingredients bàsics i en el procés d’elaboració d'aquestes receptes que han treballat en format cartell. Alguns dels ingredients que han elegit per a les receptes de “La cuina del bon tracte” són ajuda, amabilitat, autonomia, confiança, cura, empatia, escolta, inclusió, respecte i responsabilitat.
L’exposició, que es podrà visitar fins diumenge 19 de juny, està organitzada pels centres que formen part del Consell dels Infants de Badalona, amb la participació de la Taula d’Infància i Adolescència de Badalona. El CIB i la TIAB estan vinculats al Servei d’Educació de l’Ajuntament de Badalona. L’exposició compta amb la col·laboració del Centre Comercial Màgic Badalona.
Badalona, 18 de maig de 2022
👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE
📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local
📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona
👮♀️ 18 d’aquestes places es reserven per a dones
Inscripcions ➡️ https://badalona.convoca.online/processDetail.html?id=f5bd2717-ba1c-485d-7b43-08db2914157f&type=0
L’Hospital Germans Trias estrena diumenge al Museu de #Badalona un cicle d’actes i xerrades divulgatives parlant de recerca en càncer
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.