Badalona inicia dijous l’Operació Hivern per atendre les persones sense llar

30/12/2019 ::

El dispositiu de Serveis Socials ofereix per primera vegada un servei d'allotjament nocturn els mesos d’hivern amb la col·laboració de les entitats de la Taula Sense Llar de Badalona

Aquest dijous, 2 de gener, Badalona posa en marxa un servei dirigit a les persones sense llar amb l’objectiu de poder oferir un espai per passar les nits, accés a servei de dutxa i higiene personal, així com un menjador social per esmorzars i sopars. El servei, anomenat “Operació Hivern” es perllongarà fins a finals del mes de març i es fa amb la col·laboració de les entitats de la Taula Sense Llar de Badalona.

El dispositiu, organitzat durant els mesos més freds de l’any, s’adreça a les persones sense llar compta amb espai per a 25 llits, sala d'estar i dutxes així com d’acompanyament de voluntariat de diverses entitats de la ciutat que complementen els serveis de l’Ajuntament.

Per a la 1a tinenta d’alcaldia i regidora de l’Àmbit dels Drets Socials i Feminismes, Aïda Llauradó, "l’Operació Hivern és un projecte ambiciós que permetrà a moltes persones recuperar-se del desgast físic i mental de dormir al carrer, i a més permetrà millorar l’acompanyament social perquè trobin una sortida”. La regidora afegeix que “la millora de l'atenció a les persones sense llar és una de les prioritats de govern, i la col·laboració amb les entitats socials amb experiència a la ciutat multiplica les possibilitats de millorar la qualitat de vida d'aquestes persones”.

Badalona, 30 de desembre de 2019

👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE

4

📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local

📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona