La sessió formativa tindrà lloc divendres, 14 de febrer, a l’edifici el Viver de l’Ajuntament de Badalona
Avui es commemora el Dia Internacional de l’Epilèpsia que té per objectiu sensibilitzar el conjunt de la ciutadania sobre aquesta patologia neuronal. Coincidint amb aquesta data, l’Ajuntament de Badalona i l’Associació d’Amics de l’Epilèptic de Badalona (AAEB) han preparat una sessió formativa sobre el protocol s’ha de seguir davant una crisi epilèptica. La sessió, d’una hora de durada, tindrà lloc divendres, 14 de febrer, a les 12 hores a la sala de Premsa de l’Ajuntament (planta baixa de l’Edifici el Viver, plaça de l’Assemblea de Catalunya, 9).
El programa de l’activitat consta dels continguts següents:
– Què és l’epilèpsia?
– Quantes persones la pateixen?
– Quins factors poden condicionar una crisi epilèptica
– Com reaccionar davant d’una crisi
– Quin és el protocol d’actuació
La formació és gratuïta, oberta a tothom i no cal fer inscripció prèvia.
Cal recordar, coincidint amb el Dia Mundial de l’Epilèpsia, que l’Associació Amics de l’Epilèptic de Badalona (AAEB), en col·laboració amb l’Ajuntament de Badalona, realitza una tasca divulgativa durant tot l’any amb les sessions formatives “Parlem d’Epilèpsia”. Es tracta de sessions que es tenen lloc a centres educatius de la ciutat. Durant l’any 2019 més de 1.300 alumnes de Badalona hi van assistir.
Badalona, 10 de febrer de 2020
twitter @AjBadalona
El temps
L’Ajuntament de Badalona rep un reconeixement per la implantació de l’administració electrònica
Utilitzem galetes al nostre lloc web per oferir-vos l’experiència més rellevant recordant les vostres preferències i repetint visites. En fer clic a "Accepta", accepteu l'ús de TOTES les galetes. Llegeix més
Aquest lloc web utilitza galetes per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D’aquestes galetes, les galetes que es classifiquen com a necessàries s’emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir galetes de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes galetes s’emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l’opció de desactivar aquestes galetes. Però desactivar algunes d’aquestes galetes pot afectar la vostra experiència de navegació.
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.