Badalona ampliarà la plantilla de la Guàrdia Urbana amb 56 noves places durant el primer semestre d’aquest any

23/03/2021 ::

L’Ajuntament convoca 11 noves places per l’any 2021, que se sumen a les 26 que es van haver de suspendre a causa de la Covid-19 i les 19 interadministratives

Badalona ampliarà la plantilla de la Guàrdia Urbana amb 56 noves places durant el primer semestre de l’any. Per fer-ho, l’Ajuntament convoca 11 noves places per aquest 2021, que se sumen a les 26 de l’any 2020 que es van haver de suspendre per culpa de la Covid-19 i les 19 places interadministratives. El procediment de les proves cancel·lades per la pandèmia ja s’ha reprès, mentre que les persones aspirants a les places interadministratives ja han fet el primer dels dos exàmens necessaris

Pel que fa a les 11 noves places per aquest 2021, durant el primer semestre de l’any s’obrirà la convocatòria perquè els aspirants puguin apuntar-se i les proves de selecció es faran durant l’estiu.

Respecte a les 26 places del 2020 que es van haver de suspendre per culpa de la Covid-19, l’Ajuntament, en coordinació amb les institucions sanitàries, ja ha reprès el procediment de selecció i els exàmens que van quedar pendents es faran en les pròximes setmanes. Per aquest procés els aspirants són els mateixos que ja es van apuntar abans que se suspengués el procediment i no han de tornar-se apuntar ni fer cap altre tràmit. Els 26 candidats començaran el curs a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya el pròxim mes de novembre.

Finalment, els candidats que s’han inscrit per ocupar una de les 19 places interadministratives que l’Ajuntament va convocar ja han fet el primer dels dos exàmens dels quals consta el procediment. Un cop finalitzat el segon examen, està previst que s’incorporin a la plantilla de la Guàrdia Urbana durant el primer semestre d’aquest any.

Badalona, 23 de març de 2021