28/04/2021 ::

La prova, que es durà a terme al parc de Montigalà, es correrà simultàniament a tot el món

Badalona acollirà el diumenge 9 de maig la cursa solidària Wings for Life World Run, una cursa en la qual participen de forma simultània milers de persones de tot el món amb la finalitat d’ajudar a buscar una solució a les lesions de medul·la espinal. Els diners de les inscripcions aniran íntegrament destinades a la recerca i investigacions mèdiques per la cura de les lesions de medul·la espinal.

La sortida de la cursa serà a les 13 hores simultàniament amb tots els països participants. El més característic d’aquesta cursa és que no existeix una arribada. Trenta minuts després del tret de sortida un vehicle, el Catcher Car, sortirà a perseguir als corredors i corredores que hi participin. Aquests podran seguir corrent fins que el vehicle, que anirà incrementant la seva velocitat de forma gradual, els avanci.

A causa de les restriccions sanitàries, la cursa es durà a terme de manera virtual, cada corredor es descarregarà al seu telèfon mòbil l’App de Wings for Life World Run. L’aplicació avisarà al participant quan el Catcher Car virtual l’hagi agafat i hagi de sortir de la cursa.

A Badalona la cursa s’organitzarà físicament al parc de Montigalà amb un circuit tancat per dins del parc de 3,5 km.

Les inscripcions a la cursa es podran fer a través de l’App Run o de la web www.wingsforlifeworldrun.com/es.

Amb motiu de les restriccions sanitàries només hi podran participar un màxim de 350 persones.

Badalona, 28 d’abril de 2021