Demà dimecres, 10 d’abril, finalitzen les inscripcions per poder participar a la cursa
Unes 2.000 persones correran aquest diumenge, 14 d’abril, a partir de les 10 del matí, en la cinquena edició de la Cursa de la Dona de Badalona, que organitza Bubo Sports Events amb la col·laboració de l’Ajuntament de Badalona i la Federació de Dones de Badalona. Recordem que demà dimecres, 10 d’abril, és el darrer dia per inscriure’s i poder participar-hi.
La Cursa de la Dona es desenvoluparà en un circuit urbà, familiar i planer de cinc quilòmetres, amb sortida i arribada al passeig Marítim de Badalona. Es tracta d’una cursa solidària a favor de la lluita contra el càncer de mama que vol conscienciar a tothom, i a les dones en particular, de la importància de la revisió i la prevenció d’aquesta malaltia.
Part de la recaptació econòmica obtinguda de les inscripcions de la cursa es destinarà a l’Institut Català d’Oncologia per la investigació contra el càncer de mama.
El lliurament dels dorsals es podrà fer aquest mateix divendres, dia 12 d’abril, i dissabte, dia 13, d’11 a 20 hores, i diumenge dia 14, el mateix dia de la cursa, de 8 a 9 hores al local del Front Marítim (en el port de Badalona).
Badalona, 9 d’abril de 2019
👥📚 El Museu de #Badalona acull l’acte d’inauguració del nou curs escolar que reuneix la comunitat educativa.
Presentació del Pla de Formació i la Guia d’activitats educatives 2023-24 i conferència El tetraedre de l'aprenentatge amb sentit, d’Elisabet Aznar, directora del CESIRE
📋🍴🍹🍵🍾 L’Ajuntament de #Badalona impulsa una Guia de Restaurants i Eixos Comercials per promocionar el sector de la restauració, el comerç i la gastronomia local
📆 Fins al dimecres 11 d'octubre us podeu inscriure en el procés de selecció per ser un dels 46 nous agents de la Guàrdia Urbana de #Badalona
👮♀️ 18 d’aquestes places es reserven per a dones
Inscripcions ➡️ https://badalona.convoca.online/processDetail.html?id=f5bd2717-ba1c-485d-7b43-08db2914157f&type=0
L’Hospital Germans Trias estrena diumenge al Museu de #Badalona un cicle d’actes i xerrades divulgatives parlant de recerca en càncer
Ajuntament de Badalona :: Plaça de la Vila 1 :: Centraleta: 93 483 26 00 :: CIF: P0801500J :: correu@badalona.cat
Les galetes necessàries són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou galetes que garanteixen funcionalitats bàsiques i funcions de seguretat del lloc web. Aquestes galetes no emmagatzemen cap informació personal.
Totes les galetes que poden no ser especialment necessàries perquè el lloc web funcioni i s’utilitzen específicament per recopilar dades d’anàlisis i altres continguts incrustats s’anomenen galetes no necessàries. És obligatori obtenir el consentiment de l'usuari abans d'executar aquestes galetes al vostre lloc web.