Visita guiada al Parc de Can Solei i de Ca l'Arnús i a la Torre del Rellotge

Visita guiada al Parc de Can Solei i de Ca l’Arnús i a la Torre del Rellotge

El proper diumenge 20 d'octubre, de les 10 h a les 11.30 h, es farà una visita guiada al Parc de Can Solei i de Ca l'Arnús que tindrà la torre del rellotge com a protagonista principal. Es tracta d'una activitat organitzada de manera conjunta per l'Ajuntament de Badalona i l'Àrea Metropolitana de Barcelona que forma part del programa "Compartim un futur" de l'AMB. Cal fer inscripció prèvia trucant a l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Badalona al telèfon 93 483 29 89 o bé enviant un mail a mediambient@badalona.cat indicant un telèfon de contacte així com el nombre de persones que s’hi inscriuen. Les places són limitades a un màxim de 20 persones. Per a més informació clique sobre l’arxiu que hi ha a la dreta.

Ra. Canyadó,, Badalona

Inici: 20/10/2019 10:00