VII Edició nits al port

Plaça de Capitania, davant de l’edifici de Capitania Setena edició d’aquest festival d’estiu amb concerts, dansa, òpera i gastronomia a la fresca. Per a tots els públics. Activitat gratuïta:

MÚSICA TRADICIONAL CATALANA: 5 de juliol, a les 22 h. Música tradicional catalana, amb el grup d’havaneres Port Vell i l’Esbart Dansaire de Sant Martí

NIT DEDICADA ALS ESPECTACLES REGIONALS DE FOLKLORE GALLEC I ANDALÚS: 6 de juliol, a les 22 h. Actuacions de Flamenco Vivo, Centre Cultural Rociero Andaluz Nuestra Señora de la Esperanza, Agrupació Cultural Gallega Agarimos i Coro Rociero Ciudad de Badalona (Acra).

VETLLADA DEDICADA A LA VEU: 12 de juliol, a les 22 h. Actuació d’A Grup Vocal. Cor vinculat a la ciutat i que ha aconseguit gran projecció. Dirigits per Marc Sambola, la formació s’ha erigit com un dels grups vocals amb més espectacle sobre l’escenari.

CONCERT VIC MIRALLAS: 13 de juliol, a les 22 h. Nit dedicada al talent i a la composició de Vic Mirallas, saxofonista i corista d’Alejandro Sanz. Amb temes propis i amb un so urbà, pop, electrònic i amb influències del jazz i d’artistes com James Blake, Jamie Cullum o Jacob Collier.

GALA DE DANSA:19 de juliol, a les 22 h. Gala de dansa amb el Jove Ballet Clàssic de Badalona & Friends. L’espectable aplega el Jove Ballet amb ballarins professionals que són a diferents companyies d’arreu, nacionals i europees, que han estat alumnes de l’Escola de Dansa Marisa Yudes o membres del Jove Ballet en el seu període de formació. Direcció artística de Marisa Yudes.

NIT D’ÒPERA: 20 de juliol, a les 22 h. Nit d’òpera sota les estrelles amb un recital de joves promeses de la lírica catalana. Amb les actuacions d’Ana Martínez, Vanesa Cañizares, Alba Martínez, Nèstor Losan, Antonio Fajardo i Sergi Giménez, amb Juli Rodríguez al piano i sota la direcció i presentació d’Angela Lorite. Un repertori fresc i variat on gaudirem de joies de la sarsuela catalana com Cançó d’amor i de guerra o l’espanyola com Doña Francisquita, i temes com My Way o New York.

Edifici de Capitania, Badalona

Inici: 05/07/2019 22:00