Veniu, fúries de l’infern

Sota el nom “Veniu fúries de l’infern”, una frase extreta de l’obra de Folch i Torres, des de Xitxarra — Grup d’estudis de la festa, El Círcol i l’Ajuntament de Badalona, s’organitzen unes jornades de reflexió i debat entorn de l’obra de teatre Els Pastorets, que l’entitat El Círcol celebra enguany el centenari de la seva primera representació. La necessitat de l’acció cultural, la dinamització i la reflexió, la difusió i la recerca entorn del folklore és palesa en la nostra societat, ja que -si bé Els Pastorets s’havien representat a Badalona abans de 1920- són els de Folch i Torres els que, en un revulsiu, eixamplen la base. Les entitats culturals i educatives de la ciutat, amb la nova democràcia, prenen Els Pastorets, de Folch i Torres, com a cita ineludible per Nadal. Quins trets tenen aquests pastorets? És lícit modificar-los? Els Pastorets del Círcol són els de Badalona i generen una identitat pròpia?

Teatre El Círcol, Badalona

Inici: 27/11/2021 10:00