Suites dels musicals d’Albert Guinovart

Ass. Cultural i recreativa "Les Flors de Maig"
Durada: 120 minuts

Emparats en l'èxit rotund de l'estrena en interpretació coral d'aquests musicals al Palau de la Música Catalan, per les corals Les Flors de Maig, i TrencaCors, es presenten a Bardalona aquests celeberrims musicals d'Albert Guinovart, en una interpretació coral que dóna la màxima amplitud vocal a aquestes grandíssimes obres musicals.

Si els van agradar els musicals Mar i Cel i Flor de Nit, aquest espectacle musical no s'ha de perdre, que dóna a les cançons d'Albert Guinovart la gradiositat d'una interpretació coral amb més de 50 veus en escena.

L'aportació de músiques contemporànies a càrrec de la coral Connectats ens submergiran en un nou concepte d'interpretació, que marca el camí del nou cant coral del segle XXI.

Els beneficis d'aquest concert van destinats a IGTP, Intitut de Recerca de Malaltia Minoritàries de Can Ruti de Badalona.

Teatre Zorrilla, Badalona

23/01/2022 12:00