Són coses de nens. Forn de Teatre Pa’ tothom

Obra de teatre per debatre sobre l'assetjament escolar. Amb frases com "Els nens són molt cruels" o "Són coses de nens", moltes vegades els adults demostren que no són conscients que hi ha molt de patiment en els infants implicats en aquesta dinàmica de violència, tant per part dels agressors com dels agredits. Podem afavorir la convivència parlant amb ells de les relacions amb els seus companys.

La Júlia i la Clàudia han estat suspeses de classe i les famílies i l'entorn reaccionen de diferents maneres davant del conflicte que es crea. Però hi ha alguna cosa que amaguen i sorgeixen preguntes: per què no ho expliquen als pares? Què poden fer tant els joves com els adults?

Av. Sabadell, s/n, Badalona

Inici: 08/11/2019 18:00