Sant Jordi a Sant Roc

Al Teatre Blas Infante, Sant Jordi de fàbula! Actuacions artístiques de l'alumnat i lliurament de premis a l’alumnat de secundària.

A la Plaça Sant Elies, de 10 a 13 h, paradetes de llibres i lliurament de premis dels Jocs Florals als alumnes de primària. També espectacle de Sant Jordi.

A la Biblioteca i Centre Cívic de Sant Roc, de 10 a 13 h Portes obertes amb activitats dirigides:

Visites guiades a l’exposició “Coneguem els Forjadors de la Festa”.

Racó de contes amb Laura del Barret.

Taller de Sant Jordi, Fem un drac.

A la Plaça de Sant Elies, de 17.30 a 19 h:

Tallers de cultura popular tradicional badalonina: com portar elements festius (capgrossos), aprendre a posar-se la faixa i a fer balls tradicionals.

Jocs sobre l’imaginari festiu de la ciutat: Qui és qui?, El nan casteller, Memoritza i Forjaclosques.

Altres tallers i paradetes a càrrec de diferents entitats de la zona amb activitats dirigides a tots els públics.

Pl. Vila, 1, Badalona

Inici: 23/04/2019 08:00