Presentació del llibre «Memòria de la pols», de Valentí Soler

30 de novembre a les 19 h

Presentaran: Coloma Lleal i Antoni Gual

Valentí Soler (Badalona, 1946) ha publicat diversos llibres i estudis dedicats a recuperar l’obra de periodistes i escriptors víctimes del memoricidi franquista, com Just Cabot o Jaume Passarell. És autor també de l’edició de les obres completes de Tomàs Garcés i Josep Gual Lloberes. Ha rebut el premi de Periodisme «Antoni rovira i Virgili» i el Ciutat de Mallorca de Crítica Literària». La seva obra poètica comprèn els llibres Festes desfetes i vint cançons amb tornada (2001), Oratori en memòria dels desheretats, Terra, pedra, mar, i Badalona, finestral d’un temps, amb dibuixos de Toni Benages i Pla.

Organitza: Editorial Pont del Petroli

Sense restriccions d’aforament per Covid 19. Les places, però, són limitades i recomanem reserva prèvia escrivint a espaibetulia@badalona.cat o trucant al 93 464 62 55. L’ús correcte de la mascareta continua sent obligatori.

Espai Betúlia, Badalona

30/11/2021 19:00