Popstar by Brian Cross LGTBI Edition

A partir de les 20 hores el discjòquei (DJ) i productor musical Javi Reina serà l’encarregat d’obrir el concert. El seguirà Brian Cross.

A les 21 hores començarà l’actuació de la cantant i compositora Ruth Lorenzo que presentarà Loveaholic el seu darrer treball discogràfic. Després serà el torn de Famous, guanyador del concurs televisiu Operación Triunfo i que destaca per l’energia de la seva veu. Finalment, pujarà a l’escenari Marta Sánchez.

Fins a mitjanit, es podrà continuar ballant amb una nova sessió del DJ Javi Reina. El concert a la plaça del Centenari també comptarà amb l’aportació de l’artista visual i videodiscjòquei Oriol Torres que omplirà d’imatges i de llum tota la plaça.

Av. Salvador Espriu, Badalona

17/05/2019 18:00