Poesia a escena (Festival Híbrida)

L'acte centrarà la seva atenció en el component escènic de la poesia. Com aixecar un poema? Com escenificar el vers? Amb una taula rodona sobre les maneres amb què la poesia pot habitar i prendre nova vida sobre l'escenari amb Odile Arqué, Elies Barberà i Francesc Gelonch. També es farà un recital a càrrec dels participants d'un taller de recitació que haurà impartit la poeta i rapsoda Maria Sevilla.

El taller tindrà lloc dijous 25 de novembre a les 18.30 h al teatre El Círcol. Si t'interessa participar-hi, escriu un correu a aelc@escriptors.cat.

[HÍBRIDA no és un festival, ni un cicle, ni una mostra: és el traçat de cinc espais liminars de poesia arreu del territori català. Amb la poesia i les seves fronteres com a eix vertebrador, aquesta proposta de l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana (AELC) pretén explorar de quina manera la creació poètica pot dialogar amb disciplines com les arts escèniques, la música, l'audiovisual, les arts plàstiques o la narrativa. Les trobades tindran lloc al Principat del 17 de novembre al 2 de desembre i han estat coordinades per Anna Pantinat i Sebastià Portell.]

La cita centrarà la seva atenció en el component escènic de la poesia. Com aixecar un poema? Com escenificar el vers? Amb una taula rodona sobre les maneres amb què la poesia pot habitar i prendre nova vida sobre l'escenari amb Odile Arqué, Elies Barberà i Francesc Gelonch. També es farà un recital a càrrec dels participants d'un taller de recitació que haurà impartit la poeta i rapsoda Maria Sevilla.

Teatre El Círcol, Badalona

Inici: 02/12/2021 19:00