P.A.U (PAISATGES ALS ULLS)

El Teatre d’El Círcol comença el 2022 amb una proposta escènica imprescindible: P.A.U. (Paisatges als ulls).

P.A.U. Paisatges Als Ulls porta a l’escenari la història de tres persones migrades que han creuat el mar en pastera. No són actors. Són persones reals, amb vivències reals, i tenim l’oportunitat d’escoltar-les.

La peça ens mostra aquesta realitat tantes vegades disfressada pels mecanismes del poder: Per què ho van fer? Què significa abandonar la teva terra per buscar una vida millor? A quin preu?

És Europa realment la terra promesa? Qui eren abans de partir? Qui són ara? I qui volen arribar a ser?

Després de la funció tindrem un petit col·loqui post-funció amb les següents persones convidades:

• Carolina Llacher és la directora de l’espectacle. El seu perfil no pot ser més complet: combina la formació en direcció d’escena amb la sociologia. Teatre i acció social en estat pur.
  • Albert Parés. L’Albert és advocat social i treballa en la defensa dels drets dels menors immigrants no acompanyats. President Associació Noves Vies de defensa Drets Humans. Premi Drets Humans a Catalunya (2015) i Premi “Derechos Humanos” a Espanya (2017).  A twitter és: @advocatsocial
  • Txell Cots. La Txell és educadora social, màster en Cooperació i Desenvolupament, actualment treballa com a educadora social dins l’àmbit de les migracions. A twitter és: @txellcots

IMPORTANT: el Círcol de Badalona destinarà 1 euro de cada entrada d’aquest espectacle a l’entitat PROACTIVA OPEN ARMS. Assistint a aquest espectacle no només estàs gaudint de cultura i donant suport a la cultura; també estàs donant suport a una de les entitats socials més importants del territori.

Teatre El Círcol, Badalona

Inici: 22/01/2022 19:30