Les aus seran les protagonistes aquest diumenge de les activitats als parcs de Can Solei i Ca l’Arnús i del Torrent de la Font i del Turó de l’Enric de Badalona

Aquest proper diumenge, 13 d’octubre, de les 11.30 a les 13.30 hores, al parc de Can Solei i de Ca l’Arnús, es farà un taller d’anellament i cens d’ocells adreçat al públic familiar on es podran descobrir, conèixer i veure de ben a prop els ocells que viuen al parc i a la ciutat. El punt de trobada pels interessats a fer aquesta activitat serà la ‘Jugatecambiental’, on també hi haurà nombroses activitats a l’espai d’art i joc on, especialment els més petits, hi trobaran espais on pintar, construir, jugar en contacte amb la natura. També diumenge, però al parc del Torrent de la Font i del Turó de l’Enric, s’hi farà el taller Descobrim els ocells del parc un itinerari ornitològic adreçat al públic familiar on els participants podran conèixer els ocells que viuen al parc, conèixer el seu cant i diversos aspectes d’interès com ara les migracions i la importància que tenen en l’entorn urbà. A més, a l’espai de joc i descoberta de la ‘Jugatecambiental’, hi haurà moltes activitats on, els més petits, hi podran fer un munt d’activitats lúdiques i creatives. Per a més informació cliqueu, aquí.

C/ Enric Borràs, 43-47, Badalona

Inici: 13/10/2019 11:30