“La força d’un destí” i un tast de fa dos mil anys. Va de novel·la històrica.

Conferència-tertúlia sobre l’obra La força d’un destí amb la presència de l’autor, Martí Gironell, i de l’historiador Joaquim Molina. Seguidament, i en el marc del decumanus de l’antiga Baetulo, us proposem un viatge sensorial a la Badalona romana, des de la qual s’exportaven vins a una part important de l’imperi. Com tastaven aquells vins? Amb l’ajuda de la Clara Forn, arqueòloga del Museu de Badalona i els amics de La Sargantana, ens atrevirem a reviure’l i reconstruir-lo i us convidem a un tast perquè jutgeu si els gustos han canviat gaire en els darrers dos mil anys.

Inscripcions i més informació: http://badabiblios.cat/activitat-un-tast-de-fa-dos-mil-anys/

Pl. Assemblea de Catalunya, 1, Badalona

Inici: 21/03/2019 17:00