Inauguració de l’exposició “20 anys Pont del Petroli”

Inauguració de l’exposició: «20 anys Pont del Petroli»

Aquest 2020 l’Associació Cultural de Poesia Pont del Petroli fa vint anys d’existència. En tot aquest temps ha editat, entre poesia, teatre, narrativa i altres artefactes, més de 100 libres. A més d’això l’Associació ha programat, any rere any, tot un seguit d’activitats poètiques, particularment el cicle de poesia de tardor “Poesia i cia…” que enguany compleix 14 edicions. Celebrar i visualitzar aquests 20 anys de tasca incessant és l’objectiu de l’exposició.

Es podrà visitar de l’11 de novembre al 24 de desembre

Adjuntem PROGRAMA

Nota important: Totes les activitat se realitzaran seguint les mesures sanitàries oportunes, que inclouen el distanciament entre persones, per la qual cosa s’ha limitat l’aforament de la sala. Si voleu assistir-hi cal que reserveu plaça trucant al telèfon 934646255 o mitjançant correu electrònic (espaibetulia@badalona.cat).

, Badalona

Inici: 11/11/2020 19:00