Els colors de Duke Ellington

Girona Jazz Project i Cascai Teatre
Durada: 1 h 20 min.

Marcel Tomàs i la big band del Girona Jazz Project s’uneixen per crear un nou espectacle on la música i l’humor donen vida i color a un dels grans compositors, directors i intèrprets de la història del jazz, Duke Ellington.

Un viatge musical que ens trasllada al glamur dels elegants clubs nocturns on va triomfar la música d’Ellington, sense oblidar l’univers humorístic de Marcel Tomàs. Elegant i gamberro, Tomàs ballarà, entretindrà i farà de mestre de cerimònies en un concert divertit i glamurós ple de situacions còmiques imprevisibles que semblaran ben bé sortides de la cabina dels germans Marx.

Tot plegat al servei d’un gran show amb una banda sonora impecable per gaudir del jazz d’una manera diferent.

Un gran espectacle, un xou per xalar i passar-s’ho la mar de bé, grans i petits, amb sorpreses a dojo i uns músics de primera.

Joaquim Armengol, Recomana.cat

Teatre Zorrilla, Badalona