CORREFOC – Festes de Maig 2022

CORREFOC

Amb el tradicional Toc de Foc, els diables convidaran el poble a ballar amb ells per marcar l'inici del Correfoc. El foc anirà augmentant fins a culminar amb una gran encesa que il•luminarà tota la ciutat. Les colles que participen al Correfoc són Ball de diables de Badalona, Ball de diables de Vilanova, Ball de diables Vila-seca, Badalona Bèsties de Foc, Víbria de Tarragona, Kapaoltis, Bufons del foc i Bèsties i Diables de la Salut. Ho coordina: Diables de Badalona.

Recorregut: plaça de la Vila, carrers de Francesc Layret, de la Riera d’en Matamoros, de Madoz, d'en Prim i passeig de la Rambla (fins al monument a Roca i Pi).

Plaça de la Vila, Badalona

Inici: 14/05/2022 22:00