Clàssics de la Narrativa i del Cinema: Jane Eyre

Clàssics de la Narrativa i del Cinema:

Jane Eyre, de Charlotte Brontë, i les seves adaptacions cinematogràfiques.

Per Maria Cristina Pividori

Maria Cristina Pividori  és Doctora en Filologia Anglesa per la Universitat Autònoma de Barcelona. Dona classes d’anglès en el Servei de Llengües de la UAB, literatura del Regne Unit i dels Estats Units en el Departament d’Anglès de la UAB e Introducció a la literatura anglesa en el Grau d’Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya. Els seus interessos d’investigació se centren en la literatura de la Primera Guerra Mundial, amb un èmfasi particular en l’estudi de la memòria, el gènere, el trauma i les narracions autobiogràfiques. Ha publicat articles, capítols i llibres en aquestes àrees i ha participat en conferències nacionals internacionals.

C/ Enric Borràs, 43-47, Badalona

Inici: 15/10/2019 21:00