Clàssics de la Narrativa i del Cinema: Doctor Jivago

Clàssics de la narrativa i del cinema

Doctor Jivago, de Borís Pasternak / Doctor Jivago, de David Lean

Per Xènia Dyakonova

Xènia Dyakonova, poeta, traductora, crítica literària i professora d’escriptura, va néixer a Leningrad (actual Sant Petersburg) l’any 1985. L’any 1999 es trasllada a Barcelona on va estudiar Teoria de la Literatura i Literatura Comparada a la UB. El 2003 va publicar a Sant Petersburg el seu primer llibre de poemes, Moya zhizn’ b’ez menya (La meva vida sense mi) i el 2007 el segon, Kanikuly  (Vacances). Ha traduït al català novel·la, assaig i articles periodístics de d’autors com Txèkhov, Tsvetàieva o Anna Politkovskaya. És professora de l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès. Ha col·laborat com a crítica al suplement cultural del diari Avui i des del 2013 ho fa al suplement cultural del diari Ara.

C/ Enric Borràs, 43-47, Badalona

Inici: 17/09/2019 19:00