CINC: “Spider-Man. Un nou univers””

Dirigida per Bob Persichetti, Peter Ramsey i Rodney Rothman, aquesta pel·lícula està protagonitzat pel noi afroamericà Miles Morales, que és el nou Spider-Man, després de la mort de Peter Parker a la sèrie Ultimate Spider-Man de la Marvel.

En aquesta aventura, haurà de veure-se-les amb el mafiós Wilson Fisk que construeix un enginy que provoca l'aparició de diverses versions alternatives de l'heroi, entre elles la de Peter Parker, que ajudarà Miles a convertir-se en un millor home aranya.

Aquesta producció de Columbia Pictures i Sony Pictures Animation, en associació amb Marvel, va estar nominada com a millor film d'animació als Globus d'Or.

El film d'animació Spider-Man. Un nou univers es va estrenar el mes de desembre, doblat al català amb el suport de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura.

Més informació: https://bit.ly/2BkP4GR

C/ Concòrdia, 1, Badalona