Cicle de conferències Anar a Mar – Cuidem de qui manté la memòria del patrimoni? El camí del Quetx cap al centenari

Cicle de conferències “Anar a Mar”, dijous 20 de febrer a les 19h al Centre d’Activitats Nàutiques del Port de Badalona es farà el debat «Cuidem de qui manté la memòria del patrimoni? El camí del Quetx cap al centenari». Sovint, en el marc de la navegació tradicional ens trobem per celebrar, i navegar plegats...amb un quetx, com el Ciutat Badalona, amb un pailebot, com el Santa Eulàlia, amb un llaüt quillat, com el Sant Ramon.. amb un patí de vela, amb una embarcació de vela llatina...i ja és això. La conferència del dijous 20 de febrer del cicle Anar a Mar convoca representants de la Federació Catalana per la Cultura i el Patrimoni Marítim per posar en valor la tasca impulsada bàsicament des de les associacions culturals, com l’Associació d’Amics del Quetx Ciutat Badalona, sense ànim de lucre que tenen entre els seus objectius, o com objectiu central, difondre la cultura del mar a través de les activitats al voltant d’una embarcació de navegació tradicional. Per a més informació cliqueu aquí.

Edifici de Capitania, Badalona

Inici: 20/02/2020 19:00