CA ES EN FR DE
Cicle de conferències Anar a Mar 2018-2019: Termòmetre dels oficis del mar. Avenços i hàndicaps

Dijous 21 de març, a les 19 hores, al Port de Badalona, Representants de centres d’ensenyament, administració i operadors faran la xerrada: "Termòmetre dels oficis del mar. Avenços i hàndicaps. Prèvia a la Fira Inicia't (del 5 al 9 d'abril)". Cada any, a les portes de la celebració de la Fira Inicia’t, la Fira de la nàutica i dels seus oficis del Port de Badalona, la darrera conferència del cicle es dedica a fer balanç de l’accessibilitat i l’ocupabilitat als oficis del mar, dels hàndicaps, de les novetats, de la dificultat per donar visibilitat als oficis del mar. En el particular catàleg de la Fira, ja tenim catalogats 35, d’oficis. La cita de març de les conferències es centrarà en prendre la temperatura a aquesta qüestió, i servirà com a presentació de la IV edició de la Fira, convocada del 5 al 9 d’abril de 2019.

Edifici de Capitania, Badalona

Inici: 21/03/2019 18:00