CERCABÈSTIA – Festes de Maig 2022

CERCABÈSTIA

ON SÓN ELS DRAGOLINS?
11.30 h / Plaça de la Vila

Els dragolins trapelles s’han menjat els caramels del senyor Tornemi Pastisser. Si els volem recuperar, cal buscar-los i pagar penyora. Si voleu aprofitar l’únic dia de l’any que la canalla de Badalona pot portar els dragolins, no us ho perdeu. Animació a càrrec de la Dramàtica del Círcol i Els Inxanetes, grallers del Penedès. Activitat coordinada per Badalona Bèsties de Foc.

PLANTADA DE LES BÈSTIES
16.30 h / Plaça de la Vila

Plantada de totes les bèsties que participen al correfoc.

CORREFOC INFANTIL
17.30 h / Plaça de la Vila

Recorregut: plaça de la Vila, carrer de Francesc Layret, carrer de la Mercè i la Rambla (fins al monument a Roca i Pi). Hi participen les colles infantils de Badalona Bèsties de Foc, Diables de Badalona, Bufons del Foc, Kapaoltis i Trapelles de Sant Antoni.

GRIMPALLUNES
18.30 h / Passeig de la Rambla

Grup d’animació infantil que fa més de deu anys que recorre els escenaris catalans oferint espectacles musicals per a infants i famílies, fent passar una bona estona a tothom, del més gran al més petit, amb cançons pròpies.

Diferents espais, Badalona

Inici: 14/05/2022 11:30