Aquest diumenge, 20 d’octubre, s’han programat diversos tallers als parcs de Can Solei i Ca l’Arnús i del Torrent de la Font i del Turó de l’Enric de Badalona

Aquest proper diumenge, 20 d’octubre, de les 11.30 a les 13.30 hores, al parc de Can Solei i de Ca l’Arnús, es farà un taller d’origami dirigit al públic familiar sota el títol Plega com un animal. Es tracta d’un taller de papiroflèxia amb el món animal i la natura com a protagonistes. També a l’espai de la ‘Jugatecambiental’ hi haurà nombroses activitats a l’espai d’art i joc on, els més petits, hi trobaran espais on pintar, construir i jugar en contacte amb la natura. També diumenge, però al parc del Torrent de la Font i del Turó de l’Enric, s’hi farà el taller Endinsa’t a l’energia i a l’aigua de casa. Aquest taller permetrà a tots els participants obtenir informació sobre l'ús d'aigua i energia en l'àmbit domèstic i aprofundir en l’eficiència energètica. A més, a l’espai de joc i descoberta de la ‘Jugatecambiental’, hi haurà diverses activitats on, els més petits, hi podran fer un munt d’activitats lúdiques i creatives. Per a més informació cliqueu aquí.

, Badalona

Inici: 20/10/2019 11:30