Activitats programades per aquest diumenge, 10 de novembre, als parcs de Can Solei i Ca l’Arnús i del Torrent de la Font i del Turó de l’Enric de Badalona

El proper diumenge, 10 de novembre, d’11.30 a 14 hores, al parc de Can Solei i de Ca l’Arnús, i dins de la ‘Jugatecambiental’, hi haurà nombroses activitats a l’espai d’art i joc on, el públic familiar i especialment els més petits, hi trobaran espais on pintar, construir i jugar en contacte amb la natura. Per altra banda, de les 11.30 a les 13.30 hores ,al parc del Torrent de la Font i del Turó de l’Enric, s’hi farà l’activitat Ioga al Torrent; una combinació perfecta de natura i exercici per a tots els públics. A més, a l’espai de joc i descoberta de la ‘Jugatecambiental’, hi haurà moltes activitats on, els més petits, hi podran fer diverses activitats lúdiques i creatives. Per a més informació cliqueu aquí.

, Badalona

Inici: 10/11/2019 11:30