5es Jornades A·PLEC de didàctica del plegat per a educadors

Jornades per a educadors concebudes bàsicament per aprendre a plegar i a ensenyar a plegar.

Durant els tres dies es realitzaran una cinquantena d’activitats (tallers, pràctiques, comunicacions, conferències, i exposicions) dirigides per plegadors educadors de diversos països.

Es pretén introduir, enriquir i promoure la didàctica del plegat a l’ensenyament i al currículum escolar a través de la transmissió i l’intercanvi d’experiències entre els participants, de manera que cada educador descobreixi les seves pròpies possibilitats, les seves solucions, trucs, mètodes, idees i projectes segons cada situació educativa.

Més informació i formulari d’inscripcions: http://foldingdidactics.com/catalonia/aplec-badalona-2019/

C/ Conquista, 57-65, Badalona

Inici: 25/10/2019 17:00