36 preguntes que faran que t’enamoris

La Federació d’Ateneus de Catalunya programa una nova obra a El Círcol: 36 preguntes que faran que t’enamoris és una comèdia romàntica escrita i dirigida per Pere Anglas inspirada en experiment que el psicòleg canadenc Arthur Aron va fer el 1997 sobre com es genera la intimitat. No farà falta gaire estona perquè l’Aura (Lara Correa) i el Roc (Xavier Alomà) s’adonin que ells dos no tenen res en comú. És més: no se suporten. Però, tot i això, es presten igualment a participar en l’experiment sociològic al qual s’han inscrit voluntàriament. Hauran de sotmetre’s a 36 preguntes que els portaran a intimar l’un amb l’altre.

Carrer Sant Anastasi, 2, 08911 Badalona, Barcelona, Espanya, Badalona

Inici: 31/10/2021 18:30